Specifika spotřebitelského segmentu singles a možnosti marketingových komunikací při uspokojování jejich potřeb – Bc. Kristýna Tumpachová
Bc. Kristýna Tumpachová
Diplomová práce
Specifika spotřebitelského segmentu singles a možnosti marketingových komunikací při uspokojování jejich potřeb
Specificity of the consumer segment: singles, and marketing communications opportunitites to satisfy their needs
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským segmentem singles. Snaží se určit správnou definici a vymezení toho kdo je a kdo není singles. Stanovuje, zda má segment singles své typické společné znaky spotřebitelského chování. Na základě produktu, který cílí svoji komunikaci na tento segment, je popsána a analyzována zvolená marketingová komunikace.Abstract:
This diploma thesis concerns the singles as a consumer segment. The main objective is to specify and clarify who in fact and is not a single nowadays. It also aims to state whether the singles have any mutual features in their social behaviour. On the basis of the specific product which targets its communication at this segment the chosen marketing communication is being described and analysed.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k5ce0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TUMPACHOVÁ, Kristýna. \textit{Specifika spotřebitelského segmentu singles a možnosti marketingových komunikací při uspokojování jejich potřeb}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/bxv3vs/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová -
Současná role marketingové komunikace v utváření spotřební kultury a moderního spotřebitele
Jarmila Novotná -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Aneta Soukupová -
Komparace marketingové komunikace vybraných lékáren
Petra Baronová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování zákazníků Božkov Special
Tereza Divišová -
Utváření hodnotových orientací a životního stylu jedinců pod vlivem marketingové komunikace
Daniel Havlíček -
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
Štěpánka Čačíková Kodlová -
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování
Kateřina Vojtová