Bc. Kristýna Tumpachová

Diplomová práce

Specifika spotřebitelského segmentu singles a možnosti marketingových komunikací při uspokojování jejich potřeb

Specificity of the consumer segment: singles, and marketing communications opportunitites to satisfy their needs
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským segmentem singles. Snaží se určit správnou definici a vymezení toho kdo je a kdo není singles. Stanovuje, zda má segment singles své typické společné znaky spotřebitelského chování. Na základě produktu, který cílí svoji komunikaci na tento segment, je popsána a analyzována zvolená marketingová komunikace.
Abstract:
This diploma thesis concerns the singles as a consumer segment. The main objective is to specify and clarify who in fact and is not a single nowadays. It also aims to state whether the singles have any mutual features in their social behaviour. On the basis of the specific product which targets its communication at this segment the chosen marketing communication is being described and analysed.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní