PR as a part of integrated marketing communication – Bc. Natalia Pankova
Bc. Natalia Pankova
Bakalářská práce
PR as a part of integrated marketing communication
PR as a part of integrated marketing communication
Anotace:
The aim of this bachelor thesis is to analyze important and relevant in nowadays world theme of using Public Relationship in IT-sphere on the example of Russian on-line music service Musicmama.ru. The maim object is to analyze how to use PR management and tools with aim to promote on-line service. Studying the Musicmama example it is important to understand how to develop services, which based on Internet …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze important and relevant in nowadays world theme of using Public Relationship in IT-sphere on the example of Russian on-line music service Musicmama.ru. The maim object is to analyze how to use PR management and tools with aim to promote on-line service. Studying the Musicmama example it is important to understand how to develop services, which based on Internet …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dauix/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2014
- Vedoucí: Ing. Tomáš Poucha
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Internet Marketing in Xiaomi Technology
Hang Su -
Assessment of the Financial Position and Performance of a Choosen Company Operating in the Information Technology Industry in Russia
Artem Osanov -
On-line marketing - website promotion analysis
Omar-Nikoloz Mikeltadze -
On-line marketingová strategie CA KamTam s.r.o.
Michaela Dvořáková -
Optimalizace on-line nástrojů marketingové mixu pro neziskovou akci Vyšehradský Voříšek
Mikolášková Mikolášková -
Analýza a návrh marketingové komunikace prostřednictvím on-line médií - případová studie Olomoucký tvarůžkový festival Olomouc
Miloš DOSTÁL -
Mobile Financial Service (MFS) in Bangladesh: A comprehensive study of different service providers
MD Saiful Islam