Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s. – Žaneta Maturová
Žaneta Maturová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Marketing Communication of Czech Railways (ČD)
Anotácia:
Tématem této bakalářské práce je marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s. Cílem této bakalářské práce je popsat marketingové trendy používané ve společnosti České dráhy, a. s., a zhodnotit prvky komunikačního mixu. Následně navrhnout možná zlepšení, v oblastech, kde je autorka této bakalářské práce považuje za vhodné. Celá práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je věnovaná …viacAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the marketing communication of Czech Railways. The aim of this bachelor thesis is to describe the marketing trends used in the company Czech Railways and to evaluate the elements of the communication mix. Then suggest possible improvements in areas where the author of this bachelor thesis considers it appropriate. All the work is divided into three chapters. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/118217
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedúci: Jana Gibarti
- Oponent: Karolína Rycková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomická žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová