Bc. Ivana ČUŘILLOVÁ

Master's thesis

Projekt marketingové komunikace při změně názvu společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a. s.

The project of marketing communication strategy because of the change of the name of the company MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a. s.
Anotácia:
Ve své diplomové práci s názvem Projekt marketingové komunikace při změně názvu společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a. s. navrhnu společnosti použít jednu ze tří variant marketingové komunikační strategie s obchodními partnery a se zákazníky. Nejprve ve své teoretické části objasním některé pojmy z marketingové komunikace, které s touto prací souvisí. V praktické části představím nejdříve společnost MORAVSKÉ …viac
Abstract:
In my extended essay I suggest to use one of the variant of the marketing communication strategy with business partners and with costumers of the comapany MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a. s. In the teoretical part of my essay I explain some terms of marketing communication, which connected with the theme of the essay. Than {--} in the practical part I introduce the company MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a. s. I also mentioned …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2006
Identifikátor: 3617

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČUŘILLOVÁ, Ivana. Projekt marketingové komunikace při změně názvu společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a. s.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing