Projekt marketingové komunikace při změně názvu společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a. s. – Bc. Ivana ČUŘILLOVÁ
Bc. Ivana ČUŘILLOVÁ
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace při změně názvu společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a. s.
The project of marketing communication strategy because of the change of the name of the company MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a. s.
Anotácia:
Ve své diplomové práci s názvem Projekt marketingové komunikace při změně názvu společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a. s. navrhnu společnosti použít jednu ze tří variant marketingové komunikační strategie s obchodními partnery a se zákazníky. Nejprve ve své teoretické části objasním některé pojmy z marketingové komunikace, které s touto prací souvisí. V praktické části představím nejdříve společnost MORAVSKÉ …viacAbstract:
In my extended essay I suggest to use one of the variant of the marketing communication strategy with business partners and with costumers of the comapany MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a. s. In the teoretical part of my essay I explain some terms of marketing communication, which connected with the theme of the essay. Than {--} in the practical part I introduce the company MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a. s. I also mentioned …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2006
Identifikátor:
3617
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČUŘILLOVÁ, Ivana. \textit{Projekt marketingové komunikace při změně názvu společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a. s.}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/byhb0m/.
Jak správně citovat práci
ČUŘILLOVÁ, Ivana. Projekt marketingové komunikace při změně názvu společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a. s.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova