Michala Wisurová

Master's thesis

Segmentace trhu deodorantů a antiperspirantů v České republice

Segmentation of deodorants and antiperspirants in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se věnuje segmentaci spotřebitelů deodorantů a antiperspirantů dle životního stylu. Prostřednictvím segmentace je možné vytvořit detailní profilaci typického spotřebitele daných segmentů a firmám je tak umožněno lépe chápat spotřebitele, zvolit vhodný cílový segment a definovat komunikaci směrem k cílové skupině, která je relevantní a efektivní. V praktické části je realizován celý …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the segmentation of consumers of deodorants and antiperspirants according to lifestyle. Through segmentation, it is possible to create a detailed profile of a typical consumer of the segments, enabling companies to better understand consumers, to choose the appropriate target segment and to define relevant and effective communication towards the target audience. In the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 6. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 1. 2018
  • Supervisor: Květa Olšanová
  • Reader: Martin Schönfeld

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71637