Michala Wisurová

Master's thesis

Segmentace trhu deodorantů a antiperspirantů v České republice

Segmentation of deodorants and antiperspirants in the Czech Republic
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje segmentaci spotřebitelů deodorantů a antiperspirantů dle životního stylu. Prostřednictvím segmentace je možné vytvořit detailní profilaci typického spotřebitele daných segmentů a firmám je tak umožněno lépe chápat spotřebitele, zvolit vhodný cílový segment a definovat komunikaci směrem k cílové skupině, která je relevantní a efektivní. V praktické části je realizován celý …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with the segmentation of consumers of deodorants and antiperspirants according to lifestyle. Through segmentation, it is possible to create a detailed profile of a typical consumer of the segments, enabling companies to better understand consumers, to choose the appropriate target segment and to define relevant and effective communication towards the target audience. In the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 6. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2018
  • Vedúci: Květa Olšanová
  • Oponent: Martin Schönfeld

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71637