Bc. Laura Sivá
Diplomová práce
Komunikace ve službách
Communications in services sector
Abstract:
Diploma thesis Communication in services is focused on marketing communication mix of services in tourism. The aim of the thesis was to analyze the level of marketing communication of any particular company in the service sector, including the identification of reserves and the possibility of strengthening the future. The company chosen was Pelikán, a portal providing tourism services. By the chosen …víceAbstract:
Diplomová práca Komunikace ve službách je zameraná na problematiku marketingového komunikačného mixu služieb v cestovnom ruchu. Cieľom diplomovej práce bolo vykonanie analýzy úrovne marketingovej komunikácie konkrétnej spoločnosti v sektore služieb vrátane identifikácie rezerv a navrhnutia možností posilnenia do budúcnosti. Zvolenou spoločnosťou bol Pelikán, portál poskytujúci služby v cestovnom ruchu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/aspdh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků