Bc. Martina Kyselá

Bachelor's thesis

Odborná praxe jako součást vzdělávání na střední škole

Professional experience as part of education in secondery school
Abstract:
V bakalářské práci je zjišťována a analyzována aktuální realizace odborné praxe na vybrané škole a je navrhnuto zlepšení. První část práce je zaměřena teoreticky. Jsou zde popisovány základní pedagogické pojmy, charakteristika Střední odborné školy a Středního odborného učiliště Trutnov, především souvislá mimoškolní praxe a odborný výcvik ve škole. Druhá část práce popisuje výzkumné šetření, které …more
Abstract:
This bachelor thesis identifies and analyzes the current state of practice in a selected school and suggests improvements for future organizing. Part one is theoretical. It describes basic educational concepts, characteristics of the Secondary Vocational School of Trutnov, especially continuous after-school practice and professional training at school. Part two describes a research which was carried …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Accessible from:: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Tibor Slažanský, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kyselá, Martina. Odborná praxe jako součást vzdělávání na střední škole. Liberec, 2014. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

Technical University of Liberec

Faculty of Sciences, Humanities and Education

Bachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Teaching Professional Subjects