Ing. Tereza Novotná

Bakalářská práce

Barva a její vliv na prodejnost zboží a uspokojení spotřebitele. Na příkladu léku

Colour and it’s influence on good saleability and consumer’s satisfaction. For example drugs
Anotace:
Práce pojednává o významu barev a jejich vnímání spotřebiteli. Zaměřuje se na oblast vztahu spotřebitele k léku. Nejen předepsaného lékařem, ale i volně prodejného. Na trhu je skoro 40 % volně prodejných léků, a je pravděpodobné, že barva obalu a barva samotné tablety, může příznivě nebo nepříznivě ovlivnit potencionálního zákazníka. Z výchozí teorie barev a jejich vnímání je vytvořen předpoklad, že …více
Abstract:
The work disserts on the importance of colours and their consumer’s perception. It has been focusing on the area related to drug consumers. Not only prescribed by a doctor, but also of the over-the-counter. There are nearly 40% of over-the-counter medications on the market and it is likely that a cover colour and a colour of the tablet itself can positively or negatively influence the potential customer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Matěj Hušek
  • Oponent: MUDr. Renata Mejtská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní