Bc. Jaroslav Hubička

Diplomová práce

Datamining: jeho úskalí a potenciál z hlediska elektronického marketingu

Datamining: its bottlenecks and potential in the electronic marketing
Anotace:
Cílem této práce je zmapovat využití Data miningu v Direct marketingu a CRM se zaměřením na elektronický marketing.Dalším cílem je ukázat, jaké konkurenční výhody využití Dataminingu přináší a zároveň nevýhody a problémy. V praktické části je rozpracován Direct marketingem a technologie, která ho podporují – CRM a jeho využití v direkt marketingu. Dále je shrnut samotný datamining analyzován koncept …více
Abstract:
The aim of this work is to explore the use of data mining in Direct Marketing and CRM with a focus on electronic marketing.Dalším aim is to show what competitive advantages of using data mining and also brings disadvantages and problems. In the practical part is developed Direct marketing and technology support it - CRM and its use in direct marketing. It is summarized very concept analyzed data mining …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní