Datamining: jeho úskalí a potenciál z hlediska elektronického marketingu – Bc. Jaroslav Hubička
Bc. Jaroslav Hubička
Diplomová práce
Datamining: jeho úskalí a potenciál z hlediska elektronického marketingu
Datamining: its bottlenecks and potential in the electronic marketing
Anotace:
Cílem této práce je zmapovat využití Data miningu v Direct marketingu a CRM se zaměřením na elektronický marketing.Dalším cílem je ukázat, jaké konkurenční výhody využití Dataminingu přináší a zároveň nevýhody a problémy. V praktické části je rozpracován Direct marketingem a technologie, která ho podporují – CRM a jeho využití v direkt marketingu. Dále je shrnut samotný datamining analyzován koncept …víceAbstract:
The aim of this work is to explore the use of data mining in Direct Marketing and CRM with a focus on electronic marketing.Dalším aim is to show what competitive advantages of using data mining and also brings disadvantages and problems. In the practical part is developed Direct marketing and technology support it - CRM and its use in direct marketing. It is summarized very concept analyzed data mining …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n2n1r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková