Michael Dvořák
Bakalářská práce
Marketing mix
Marketing mix
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce, jejíž přesný název je marketing mix, je analýzasoučasného marketingového mixu vybrané společnosti, návrh na jeho zdokonalení a strategie při znovuuvedení tradiční obuvnické firmy a jejich produktů na český trh.Teoretická část se zabývá vysvětlením základních pojmů marketingu, historií, aktuálními trendy a jeho zásadami. Získané teoretické poznatky jsou následně využity …víceAbstract:
The subject of this thesis, with the official name Marketing mix, is to analyse the actual and future marketing mix in selected company, propose for its improvements and strategy for re-launching traditional footwear company and their products on the Czech market. The theoretical section focuses on the basic concepts of marketing, its history, actual trends and its principles. The theoretical findings …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix ve firmě Stolařství - výroba nabytku Radim Macháček
Vendula Matušová -
Marketingový mix start-upu v závislosti na fázi jeho životního cyklu
Karel ŠIMEK -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Marketingový mix produktu ve firmě Apostav s.r.o.
Adam Kandráč -
Marketingový mix
Adéla Fatrdlová -
Marketingový mix ve finančních službách
Helena Chroustová -
Marketingový mix firmy se zdravým životním stylem
Lucie FERKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva