Výuka anglického jazyka s prvky dramatické výchovy – Mgr. Petra Veverková
Mgr. Petra Veverková
Master's thesis
Výuka anglického jazyka s prvky dramatické výchovy
Teaching English with elements of drama education for children at primary school.
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je poukázat na možnosti využití dramatické výchovy ve výuce anglického jazyka na 1. stupni základní školy. Práce sestává ze tří částí - teoretické, empirické a praktické. Teoretická část je rozdělena na čtyři hlavní kapitoly, které se věnují teorii dramatiky, osobnosti učitele, cizímu jazyku a okolnostem, které souvisí s raným osvojováním jazyka. Empirická část se opírá …moreAbstract:
The main goal of the thesis is to show the possibilities of using drama education in English language teaching at primary schools. The thesis comprises of three parts – theoretical, empirical and practical. The theoretical is divided into four main chapters that deals with the theory of drama, a teacher´s personality, foreign language and circumstances related to early language teaching. The empirical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ki7t7/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2014
- Supervisor: PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D.
- Reader: Mgr. Petra Vystrčilová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Mýtus o Persefoně a jeho sociální aspekty: výukový program pro žáky základních škol s prvky dramatické výchovy
Zuzana Matonohová -
Budování a rozvíjení vztahů mezi generacemi předškolního a seniorského věku pomocí dramatické výchovy
Barbora Dohnalová -
Využívání metod dramatické výchovy při výuce etické výchovy na 1. stupni málotřídní školy
Daniela MATYASKO -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Využití metod dramatické výchovy při adaptaci dvouletých dětí ve věkově heterogenní třídě
Denisa KORBOVÁ -
Aktivity dramatické výchovy a diagnostika dětí preprimárního vzdělávání
Veronika PAVLÍKOVÁ -
Činnosti dramatické výchovy podporující zdravou výživu u dětí v preprimárním vzdělávání
Radana TRUBKOVÁ -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné a dramatické výchovy
Věra SOUČKOVÁ