Komparace přínosů nákupního network marketingu a spotřebních družstev pro koncové spotřebitele – Bc. Martin LAVIČKA
Bc. Martin LAVIČKA
Diplomová práce
Komparace přínosů nákupního network marketingu a spotřebních družstev pro koncové spotřebitele
Comparison of Final Consumer s Contributions of The Purchase Network Marketing and Consumer Cooperative
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo obecně analyzovat prostředí network marketingu a spotřebních družstev v ČR. Tato analýza byla doplněna porovnáním dvou konkrétních subjektů a jejich výhod a nevýhod pro koncové spotřebitele. V praktické části byla tato analýza doplněna dotazníkovým výzkumem v terénu, kdy byl dotazován minimální vzorek cca 200 spotřebitelů, před vybraným nákupním centrem. Otázky v tomto dotazníku …víceAbstract:
Issue of my Master{\crq}s work inclusive of questions consumers{\crq} cooperative and network marketing. This is very interesting and actual section, because both of these levels have been hiding large potential. They can bring out compelling alternative solution in contact with final consumer. The Work is focused on general analysis of the setting of network marketing and the setting of consumers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2008
Zveřejnit od: 30. 4. 2008
Identifikátor:
8844
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Viktor Vojtko
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LAVIČKA, Martin. \textit{Komparace přínosů nákupního network marketingu a spotřebních družstev pro koncové spotřebitele}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/bzk69h/.
Jak správně citovat práci
LAVIČKA, Martin. Komparace přínosů nákupního network marketingu a spotřebních družstev pro koncové spotřebitele. Č. Bud., 2008. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 04. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2008 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Osobní prodej a osobní prodej firmy LR Cosmetic
Zbyněk Růně -
Multilevel marketing a přímý prodej
Lucie Purchartová -
Síťový marketing jako příležitost dnešní doby
Lucie HELISOVÁ -
Multilevel marketing společnosti Akuna CZ s. r. o.
Jan Maixner -
Síťový marketing
Tomáš MATEJČIK -
Osobní prodej v multilevelové společnosti
Noshdar MUHAMED -
Osobní prodej v multilevelové společnosti
Noshdar MUHAMED -
Sieťový marketing ako príležitosť
Peter Hakun
Název
Vložil
Vloženo
Práva