Bc. Martina Válková
Diplomová práce
Marketingový výzkum
Marketing Research
Anotace:
Diplomová práce se věnuje marketingovému výzkumu v jazykové škole. Hlavním cílem diplomové práce je ověření funkčnosti navržených opatření v předchozím šetření. V teoretické části práce jsou zpracována hlavní témata týkající se marketingového výzkumu, marketingového mixu, komunikačního mixu a metod pro měření kvality služeb. V praktické části jsou vymezeny služby jazykové školy, dále je provedeno dotazníkové …víceAbstract:
Topic of the thesis is marketing research in a language school. The main goal of the thesis is to verify the functionality of the proposed measures in the previous research. The theoretical part of the thesis deals with the main topics related to marketing research, marketing mix, communication mix and methods for measuring service quality. The practical part defines the services of a language school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix společnosti Right Indicada
Katrin Walicová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Barbora Andrle Budinská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík
Název
Vložil
Vloženo
Práva