Marketingová komunikace výrobce luxusních módních doplňků – Bc. Nikola Klasovská
Bc. Nikola Klasovská
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace výrobce luxusních módních doplňků
Marketing communication of producer of luxury fashion accessories
Abstract:
Bachelor´s thesis deals with marketing communications of a producer Louis Vuitton of luxury fashion accessories. It defines building brand, importance and value of brand. At the same it focused on the luxury sector and describes the main features of marketing luxury brands. In relation to the subject of bachelor's thesis will be introduced company Louis Vuitton and its marketing communications. Practical …moreAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou výrobcu luxusných módnych doplnkov Louis Vuitton. Vymedzuje význam, budovanie a hodnotu značky. Súčasne je zameraná na luxusný sektor a opisuje hlavné rysy marketingu luxusných značiek. V nadväznosti k téme práce bude predstavená spoločnosť Louis Vuitton a jej marketingová komunikácia. Praktický prínos práce zaistí marketingová sonda prostredníctvom …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/flhun/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2016
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketingová komunikace značky Louis Vuitton, cesta ke statusu ikony
Lucie Pašková