Řešení otázky nástupnictví v podmínkách rodinné firmy – Jiří Holý
Jiří Holý
Bakalářská práce
Řešení otázky nástupnictví v podmínkách rodinné firmy
Solution of the question of succession strategies in family bussines
Anotace:
Bakalářská práce si klade za cíl přispět k porozumění problematiky nástupnictví v rodinných firmách, charakterizuje podnikání a formy podniků, popisuje rodinné firmy, jejich silné i slabé stránky, jak vybrat a dobře připravit nástupce, jak zvládnout přechod moci do rukou nové generace, kdy s úvahami o předání vůbec začít. Jedním z výstupů bakalářské práce je přehledný nástin postupu při přechodu rodinného …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is the contribution to the understanding of the issue of family business succession. This work characterizes entrepreneurship, and forms of business; further, it describes family firms, their strengths and weaknesses; it addresses the question of how to select and prepare the successors, how to manage the transfer of power to the new generation, and when to actually start …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Milan Lindner, Ph.D.
- Oponent: Petra Koudelková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík