Bc. Lenka Maureryová

Bachelor's thesis

Plánování marketingové komunikace

Planning of Marketing Communication
Abstract:
V bakalářské práci se věnuji tématu plánování marketingové komunikace pro projekt nového časopisu Health Only. V teoreticko-metodologické části se opírám o myšlenky Philipa Kotlera, které se dají aplikovat na jakoukoliv společnost a produkty. Zároveň uvádím současné trendy ve struktuře marketingových komunikací, jako je online marketing, guerilový marketing, virový marketing, produkt placement a vysvětluji …more
Abstract:
This bachelor thesis is presenting a topic about planning marketing communication in new project – magazine Health Only. Theoretical part stems from ideas of Philip Kotler. This theory can be used on any company or products. In the same time I am presenting nowadays trends in marketing communication structure e.g., on-line marketing, guerilla marketing, viral marketing, product placement. And explaining …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2009
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní