Mgr. Eva Krč-Jediná

Diplomová práce

Analýza potrieb základnej školy v oblasti inkluzívnej vzdelávacej politiky

Assessing the needs of a primary school in the field of inclusive educational policy
Abstract:
The submitted thesis discusses the meaning of inclusion as a principle within Czech educational system and examines the given conditions. The theoretical part deals with the main conceptual as well as practical aspects of inclusive education in the Czech Republic by focusing on its impact on the current state and functioning of the educational system within the context of social inclusion. The empirical …více
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá významom a podmienkami inklúzie v českom vzdelávacom systéme. Teoretická časť práce sa venuje rozpracovaniu hlavných východísk inkluzívneho vzdelávania v ČR a to konceptuálne i prakticky prostredníctvom orientácie na dôležité dopady súčasného fungovania českého vzdelávacieho systému v kontexte problematiky sociálneho začleňovania. Empiricko-analytická časť následne aplikuje …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Markéta Horáková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Miloš Votoupal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií