Valerie Cibulková

Bachelor's thesis

Brand analysis of Barefoot Wine

Analýza značky Barefoot Wine
Abstract:
Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit, jaké aspekty dělají značku Barefoot Wine tak úspěšnou a zda jako jedna z největších a nejvýnosnějších značek vín na světě využívá marketingové a brandingové koncepty které vyhovují potřebám a přáním spotřebitelů. Výzkum zahrnuje také dílčí otázky týkající se digitálního marketingu Barefoot Wine a ideálních spotřebitelů vína Barefoot Wine. Výzkum byl založen na studii …more
Abstract:
This research aimed to identify which aspects made Barefoot Wine so successful and whether one of the largest, most profitable wine brands in the world has marketing and branding concepts that suit the needs and wants of consumers. The research also includes sub-questions referring to ideal consumers of Barefoot Wine and their typical digital marketing. The research was based on a 21-question study …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 9. 2021
  • Supervisor: Tomáš Sadílek
  • Reader: Přemysl Průša

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84562