Valerie Cibulková
Bachelor's thesis
Brand analysis of Barefoot Wine
Analýza značky Barefoot Wine
Abstract:
Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit, jaké aspekty dělají značku Barefoot Wine tak úspěšnou a zda jako jedna z největších a nejvýnosnějších značek vín na světě využívá marketingové a brandingové koncepty které vyhovují potřebám a přáním spotřebitelů. Výzkum zahrnuje také dílčí otázky týkající se digitálního marketingu Barefoot Wine a ideálních spotřebitelů vína Barefoot Wine. Výzkum byl založen na studii …moreAbstract:
This research aimed to identify which aspects made Barefoot Wine so successful and whether one of the largest, most profitable wine brands in the world has marketing and branding concepts that suit the needs and wants of consumers. The research also includes sub-questions referring to ideal consumers of Barefoot Wine and their typical digital marketing. The research was based on a 21-question study …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/84562
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2021
- Supervisor: Tomáš Sadílek
- Reader: Přemysl Průša
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84562
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová