Brand analysis of Barefoot Wine – Valerie Cibulková
Valerie Cibulková
Bakalářská práce
Brand analysis of Barefoot Wine
Analýza značky Barefoot Wine
Anotace:
Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit, jaké aspekty dělají značku Barefoot Wine tak úspěšnou a zda jako jedna z největších a nejvýnosnějších značek vín na světě využívá marketingové a brandingové koncepty které vyhovují potřebám a přáním spotřebitelů. Výzkum zahrnuje také dílčí otázky týkající se digitálního marketingu Barefoot Wine a ideálních spotřebitelů vína Barefoot Wine. Výzkum byl založen na studii …víceAbstract:
This research aimed to identify which aspects made Barefoot Wine so successful and whether one of the largest, most profitable wine brands in the world has marketing and branding concepts that suit the needs and wants of consumers. The research also includes sub-questions referring to ideal consumers of Barefoot Wine and their typical digital marketing. The research was based on a 21-question study …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84562
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84562
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová