Mgr. Marta POTUŽNÍKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingové komunikace Živnostenské banky (analýza současného stavu)

Marketing communications of Živnostenská banka (present status analysis)
Abstract:
Marketing communications are probably the most visible instrument of the marketing mix; through them, companies communicate with their target groups. In my dissertation I am going to analyse the marketing communications of Živnostenská Banka, a.s. In which way does Živnostenská Banka currently communicate with its clients, which kind of marketing communications does it use and how does it create the …více
Abstract:
Marketingové komunikace jsou snad nejviditelnějším nástrojem marketingového mixu, prostřednictvím kterých firmy komunikují s cílovými skupinami. Ve své bakalářské práci se budu zabývat marketingovými komunikacemi Živnostenské banky, a. s. Jakým způsobem v současné době ŽB komunikuje s klienty, jakých marketingových komunikací využívá a jak buduje image banky? Splňuje vůbec komunikační mix jejich cíl …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor: 4828

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POTUŽNÍKOVÁ, Marta. Marketingové komunikace Živnostenské banky (analýza současného stavu). Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace