Marketingové komunikace Živnostenské banky (analýza současného stavu) – Mgr. Marta POTUŽNÍKOVÁ
Mgr. Marta POTUŽNÍKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingové komunikace Živnostenské banky (analýza současného stavu)
Marketing communications of Živnostenská banka (present status analysis)
Abstract:
Marketing communications are probably the most visible instrument of the marketing mix; through them, companies communicate with their target groups. In my dissertation I am going to analyse the marketing communications of Živnostenská Banka, a.s. In which way does Živnostenská Banka currently communicate with its clients, which kind of marketing communications does it use and how does it create the …víceAbstract:
Marketingové komunikace jsou snad nejviditelnějším nástrojem marketingového mixu, prostřednictvím kterých firmy komunikují s cílovými skupinami. Ve své bakalářské práci se budu zabývat marketingovými komunikacemi Živnostenské banky, a. s. Jakým způsobem v současné době ŽB komunikuje s klienty, jakých marketingových komunikací využívá a jak buduje image banky? Splňuje vůbec komunikační mix jejich cíl …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor:
4828
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POTUŽNÍKOVÁ, Marta. \textit{Marketingové komunikace Živnostenské banky (analýza současného stavu)}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/c1g75v/.
Jak správně citovat práci
POTUŽNÍKOVÁ, Marta. Marketingové komunikace Živnostenské banky (analýza současného stavu). Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti
Spilko Spilko -
Marketingová komunikace v bankovnictví: nové trendy
Kateryna Bohun -
Analýza marketingové komunikace bankovní společnosti
Patricie Fojtíková -
Trendy marketingové komunikace v bankovním sektoru
Monika Bílá -
Návrh marketingové komunikace bankovní společnosti
Petra Vincourková -
Analýza marketingové komunikace vybraných bankovních produktů v mezinárodní bance
Marie Chodorová -
Analýza marketingové komunikace vybrané banky
Valerie Zrubecká -
Návrh marketingové komunikace bankovní mobilní aplikace
Jan Večeřa