Nikola Holzeplová

Bakalářská práce

Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá jednou z metod marketingového výzkumu - mystery shopping. Teoretická část popisuje marketingový výzkum, který je součástí marketingového řízení společností a dále podrobně představuje metodu mystery shopping jako efektivní nástroj pro marketingový výzkum. Ve druhé části jsou převedeny znalosti z teoretické části do praktické aplikace mystery shoppingu ve společnostech Pet …více
Abstract:
This bachelor´s thesis deals with one of the methods of marketing research – Mystery shopping. The theoretical part describes marketing research, which is part of the companies marketing management and futher presents in detail the Mystery shopping method as an effective tool for marketing research. In the second part, the knowledge from the theoretical part is transferred to the practical application …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Andrea Ecková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma