Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách – Nikola Holzeplová
Nikola Holzeplová
Bakalářská práce
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá jednou z metod marketingového výzkumu - mystery shopping. Teoretická část popisuje marketingový výzkum, který je součástí marketingového řízení společností a dále podrobně představuje metodu mystery shopping jako efektivní nástroj pro marketingový výzkum. Ve druhé části jsou převedeny znalosti z teoretické části do praktické aplikace mystery shoppingu ve společnostech Pet …víceAbstract:
This bachelor´s thesis deals with one of the methods of marketing research – Mystery shopping. The theoretical part describes marketing research, which is part of the companies marketing management and futher presents in detail the Mystery shopping method as an effective tool for marketing research. In the second part, the knowledge from the theoretical part is transferred to the practical application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/iobym/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Andrea Ecková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení spokojenosti zaměstnanců s vybranou společností
Andrea Jančíková -
Hodnocení zaměstnanců jako faktor zvyšování motivace zaměstnanců
Martin Blažek -
Hodnocení spokojenosti zaměstnanců ve vybraném podniku
Petr Friedrich -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky
Tereza Kvášová