Nikola Holzeplová

Bachelor's thesis

Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách

Abstract:
Bakalářská práce se zabývá jednou z metod marketingového výzkumu - mystery shopping. Teoretická část popisuje marketingový výzkum, který je součástí marketingového řízení společností a dále podrobně představuje metodu mystery shopping jako efektivní nástroj pro marketingový výzkum. Ve druhé části jsou převedeny znalosti z teoretické části do praktické aplikace mystery shoppingu ve společnostech Pet …more
Abstract:
This bachelor´s thesis deals with one of the methods of marketing research – Mystery shopping. The theoretical part describes marketing research, which is part of the companies marketing management and futher presents in detail the Mystery shopping method as an effective tool for marketing research. In the second part, the knowledge from the theoretical part is transferred to the practical application …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Andrea Ecková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích