Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách – Nikola Holzeplová
Nikola Holzeplová
Bachelor's thesis
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá jednou z metod marketingového výzkumu - mystery shopping. Teoretická část popisuje marketingový výzkum, který je součástí marketingového řízení společností a dále podrobně představuje metodu mystery shopping jako efektivní nástroj pro marketingový výzkum. Ve druhé části jsou převedeny znalosti z teoretické části do praktické aplikace mystery shoppingu ve společnostech Pet …moreAbstract:
This bachelor´s thesis deals with one of the methods of marketing research – Mystery shopping. The theoretical part describes marketing research, which is part of the companies marketing management and futher presents in detail the Mystery shopping method as an effective tool for marketing research. In the second part, the knowledge from the theoretical part is transferred to the practical application …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/iobym/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Reader: Ing. Andrea Ecková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLZEPLOVÁ, Nikola. \textit{Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2021. Available from: https://theses.cz/id/c1ozcp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení spokojenosti zaměstnanců s vybranou společností
Andrea Jančíková -
Hodnocení zaměstnanců jako faktor zvyšování motivace zaměstnanců
Martin Blažek -
Hodnocení spokojenosti zaměstnanců ve vybraném podniku
Petr Friedrich -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky
Tereza Kvášová