Služba Google Analytics a její využití pro potřeby analýzy a optimalizace webových stránek – Bc. Martin Čech, DiS.
Bc. Martin Čech, DiS.
Diplomová práce
Služba Google Analytics a její využití pro potřeby analýzy a optimalizace webových stránek
Google Analytics and its usage for the purposes of website analysis and optimization
Anotace:
Diplomová práce „Služba Google Analytics a její využití pro potřeby analýzy a optimalizace webových stránek“ se věnuje detailnímu popisu Google Analytics a možnostem uplatnění této služby v procesu webové analýzy a optimalizace webových stránek. Úvod práce je zaměřen na charakteristiku služby, pochopení jejího významu a využití. Navazující část se zabývá aktivací a nastavením Google Analytics včetně …víceAbstract:
The thesis „Google Analytics and its usage for the purposes of website analysis and optimization“ is devoted to detailed description of Google Analytics and its application in process of web analysis and website optimization. The introduction of the thesis focuses on the service characteristics and on its importance and usage understanding. The following part deals with Google Analytics activation …víceKlíčová slova
Google Analytics nastavení Google Analytics využití Google Analytics webová analytika měření návštěvnosti analýza návštěvnosti zvyšování webové návštěvnosti optimalizace webu SEM internetový marketing SEO optimalizace pro vyhledávače Google Analytics configuration Google Analytics usage web analytics traffic measurement clickstream analysis website traffic analysis website traffic increasing web optimization internet marketing search engine optimization
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ige2z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2010
- Vedoucí: PhDr. Martin Krčál, DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Využití internetového marketingu jako nástroje ke zvyšování návštěvnosti webových stránek
Šárka Tichá -
Způsoby propagace komerčních webových projektů za účelem zvyšování návštěvnosti
Jitka Němečková -
Metody zvyšování návštěvnosti webových stránek
Karolína Doleželová -
Zvyšování návštěvnosti internetové verze novin Deník v závislosti na propagaci a obsahu webových stránek
Libuše Petržílková -
SEO a zvyšování návštěvnosti
Tomáš Pohnert -
Zvyšování obchodní výkonnosti webu
Filip Knopp -
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký