Gabriela POSPÍŠKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza internetové propagace veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM

Analysis of Internet Promotion of STAVEBNICTVI-THERM Trade Fair
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá internetovou propagací veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM, který je každoročně pořádán firmou ZLÍNEXPO, s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je zpracována odborná literatura týkající se internetu a jeho využití v marketingové komunikaci. V praktické části je představena firma ZLÍNEXPO, s.r.o. a veletrh STAVEBNICTVÍ-­THERM a poté …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with internet promotion of STAVEBNICTVI-THERM trade fair which is annually organized by ZLÍNEXPO, s.r.o. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with literature about internet and its usage in promotion. The practical part presents ZLÍNEXPO, s.r.o. and the STAVEBNICTVÍ-THERM trade fair and evaluates current internet promotion …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Barbora Malaníková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POSPÍŠKOVÁ, Gabriela. Analýza internetové propagace veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing