Marketingová strategie vzdělávacích organizací – Bc. Iva Andresová
Bc. Iva Andresová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie vzdělávacích organizací
Marketing strategy of educational institutions
Anotácia:
Tato práce je zaměřena na marketingovou strategii vzdělávacích organizací, konkrétně na jazykové školy. První část je věnovaná teorii marketingu, jsou v ní vymezeny základní pojmy z této oblasti, jako je především marketingová strategie, analýza trhu a marketingový mix. Aplikační část je věnována charakteristice firmy Lingua Viva, s.r.o. a její marketingové strategii. Byly popsány hlavní strategie …viacAbstract:
This thesis is specialized on marketing strategy of educational organizations, especially to language schools. The theoretical part is devoted to marketing theory, the marketing strategy, market analysis and marketing mix is defined in it. The application part is devoted to Lingua Viva characterization and its marketing strategy. There were desribed the main strategies which languge schools used and …viacKľúčové slová
Vzdělávací organizace jazyková škola marketing marketingová strategie marketingový mix analýza trhu propagace průzkum plánování cíle marketingové strategie Educational organization language school marketing strategy marketing mix market analysis propagation research marketing planning goals of marketing strategy
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gu3es/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
- Vedúci: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Markéta Jansová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Návrh a implementace marketingové strategie ve společnosti Sodexo
Viktoriya Tsaruk -
Návrh marketingové strategie pro firmu ATLAS consulting
Karolína Slabová -
Návrh marketingové strategie ve společnosti ForActiv s.r.o.
Tom Trepeš -
Návrh a implementace marketingové strategie ve vybrané společnosti
Michal Kubečka