Error Correction in Spoken Practice – Bc. Gabriela Tomková
Bc. Gabriela Tomková
Diplomová práce
Error Correction in Spoken Practice
Error Correction in Spoken Practice
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá opravováním chyb při mluvení studentů v hodinách angličtiny. Práce představuje teoretické poznatky o chybě v učení jazyka – převážně cizích jazyků – a následně i opravování chyb, kterých se žáci při mluvení dopouští. Tyto poznatky jsou srovnány s výsledky internetového výzkumu mezi učiteli a studenty anglického jazyka v Brně, který probíhal v únoru a březnu roku 2013 …víceAbstract:
This diploma thesis deals with error correction in oral practice in English language classes. It presents and evaluates theoretical findings on error in language learning – particularly in second language acquisition – and the subsequent correction of errors made by learners in speaking. It compares these observations with the results of an online research among teachers and students of English in …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ad47p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Linda Nepivodová
- Oponent: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Application of communicative approach principles in English language teaching
Markéta Vysloužilová -
Communicative English Language Teaching in Czech Basic Schools
Barbora Třetinová -
The Use of the Communicative Teaching Method in ELT at Czech State and Language Schools
Markéta Bojanovská -
Role mateřského jazyka v koncepci komunikativní didaktiky a možnosti její realizace při výuce německého a anglického jazyka na základních školách v ČR
Veronika Husová -
The Role of Music in Second Language Learning and Second Language Acquisition
Radka Tlustošová -
Mobile Language Applications as Tools in Second Language Learning.
Filip Staněk -
The Role of Anxiety in Second Language Learning
Lenka Guńková -
Komunikační strategie úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení
Kateřina Sýkorová