Kompetence a odpovědnost speciálního pedagoga v mateřské škole – Veronika LANÍKOVÁ
Veronika LANÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Kompetence a odpovědnost speciálního pedagoga v mateřské škole
Competence and responsibility of special teacher in maternity school
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá kompetencemi a odpovědností speciálního pedagoga v mateřské škole. - Reálná komunikace speciálního pedagoga a zákonného zástupce dítěte. - Postoj speciálního pedagoga na připravovanou inkluzi. - Komunikace speciálního pedagoga s poradenským zařízením.Abstract:
Bachelor thesis look into the competences and responsibilities of special educator in kindergarten. - Real communication between special education teacher and the statutory representative of child. - Attitudes of special educators on planned inclusion. - Communication of special educators with consulting department.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2016
Accessible from:: 8. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LANÍKOVÁ, Veronika. Kompetence a odpovědnost speciálního pedagoga v mateřské škole. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Připravenost dětí se speciálními vzdělávacími potřebami na vstup do základní školy se zaměřením na děli se sluchovým postižením
Petra KRZYŽANKOVÁ -
Význam speciálně pedagogické podpory u dětí se zrakovým znevýhodněním z pohledu speciálních pedagogů, pedagogů mateřské školy a rodičů
Radka Janošková -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela ĎURČÍKOVÁ -
KOMPETENCE PEDAGOGŮ KE VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI NA 1. STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY
Lucie URBANOVÁ -
Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Lucie RANDOVÁ