Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku – Veronika VOLFOVÁ
Veronika VOLFOVÁ
Bachelor's thesis
Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Customer Relationship Management and its Importance for Strengthening Competitiveness of the Company
Abstract:
Předložená bakalářská práce je vypracována na téma "Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku". Cílem bakalářské práce je provedení analýzy současného stavu CRM společnosti ČSOB a následně navrhnout opatření pro jeho zlepšení. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. Teoretická část je rozdělena do tří hlavních kapitol, které jsou …moreAbstract:
The presented bachelor thesis is elaborated on the topic "Customer relationship management and its importance for strengthening the competitiveness of the company". The aim of the bachelor thesis is to analyze the current state of CRM of CSOB and then propose precautions to improve it. The thesis is divided into two parts, namely the theoretical and practical part. The theoretical part is divided into …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOLFOVÁ, Veronika. \textit{Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/c26kew/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VOLFOVÁ, Veronika. Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku. Cheb, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová