Marketingová komunikace v maloobchodní jednotce New Yorker, s. r. o. – Bc. Michal Vašíček
Bc. Michal Vašíček
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace v maloobchodní jednotce New Yorker, s. r. o.
Abstract:
Bakalářská práce zjišťuje vnímání marketingové komunikace podniku z pohledu zákazníků. Pro potřeby získání informací bylo použito dotazníkové šetření, které na základě výsledků hodnotí současný stav komunikace se spotřebiteli. V bakalářské práci je doporučeno umístit reklamy podniku na sociální sítě a založit profily na sociálních sítích pro český trh. Je zde navrhováno také zavedení věrnostních kartiček …moreAbstract:
The bachelor's thesis examines the perception of marketing communication of the company from the perspective of customers. For the needs of information, a questionnaire survey was used, which, based on the results, assessed the current state of communication with consumers. In the bachelor's thesis, it is recommended to place ads on social networks and establish profiles on social networks for the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2020
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/zgqxt/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2020
- Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Reader: Ing. Iveta Broučková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAŠÍČEK, Michal. \textit{Marketingová komunikace v maloobchodní jednotce New Yorker, s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2020. Available from: https://theses.cz/id/c292em/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Magnitude of Corporate communication with media.
Artem Kamalov -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Komunikace se zákazníkem v odvětví telekomunikací
Jiří Port -
Komunikace se zákazníkem při tvorbě podnikové aplikace
Josef Durczok -
SWOT analýza firmy se zaměřením na zlepšení komunikace se zákazníkem
Zlata Plouharová -
Výuka komunikace se zákazníkem v oboru Hotelnictví a turismus Klíčová
Luboš Prüger -
Komunikace se zákazníkem ve vybraném podniku
Zuzana Kočvárková