Bc. Michal Vašíček

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace v maloobchodní jednotce New Yorker, s. r. o.

Abstract:
Bakalářská práce zjišťuje vnímání marketingové komunikace podniku z pohledu zákazníků. Pro potřeby získání informací bylo použito dotazníkové šetření, které na základě výsledků hodnotí současný stav komunikace se spotřebiteli. V bakalářské práci je doporučeno umístit reklamy podniku na sociální sítě a založit profily na sociálních sítích pro český trh. Je zde navrhováno také zavedení věrnostních kartiček …more
Abstract:
The bachelor's thesis examines the perception of marketing communication of the company from the perspective of customers. For the needs of information, a questionnaire survey was used, which, based on the results, assessed the current state of communication with consumers. In the bachelor's thesis, it is recommended to place ads on social networks and establish profiles on social networks for the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 9. 2020
  • Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Iveta Broučková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích