Bc. Michal Vašíček

Bakalářská práce

Marketingová komunikace v maloobchodní jednotce New Yorker, s. r. o.

Anotace:
Bakalářská práce zjišťuje vnímání marketingové komunikace podniku z pohledu zákazníků. Pro potřeby získání informací bylo použito dotazníkové šetření, které na základě výsledků hodnotí současný stav komunikace se spotřebiteli. V bakalářské práci je doporučeno umístit reklamy podniku na sociální sítě a založit profily na sociálních sítích pro český trh. Je zde navrhováno také zavedení věrnostních kartiček …více
Abstract:
The bachelor's thesis examines the perception of marketing communication of the company from the perspective of customers. For the needs of information, a questionnaire survey was used, which, based on the results, assessed the current state of communication with consumers. In the bachelor's thesis, it is recommended to place ads on social networks and establish profiles on social networks for the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2020
  • Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Iveta Broučková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích