Marketingová komunikace v maloobchodní jednotce New Yorker, s. r. o. – Bc. Michal Vašíček
Bc. Michal Vašíček
Bakalářská práce
Marketingová komunikace v maloobchodní jednotce New Yorker, s. r. o.
Anotace:
Bakalářská práce zjišťuje vnímání marketingové komunikace podniku z pohledu zákazníků. Pro potřeby získání informací bylo použito dotazníkové šetření, které na základě výsledků hodnotí současný stav komunikace se spotřebiteli. V bakalářské práci je doporučeno umístit reklamy podniku na sociální sítě a založit profily na sociálních sítích pro český trh. Je zde navrhováno také zavedení věrnostních kartiček …víceAbstract:
The bachelor's thesis examines the perception of marketing communication of the company from the perspective of customers. For the needs of information, a questionnaire survey was used, which, based on the results, assessed the current state of communication with consumers. In the bachelor's thesis, it is recommended to place ads on social networks and establish profiles on social networks for the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/zgqxt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2020
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Iveta Broučková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAŠÍČEK, Michal. \textit{Marketingová komunikace v maloobchodní jednotce New Yorker, s. r. o.}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/c292em/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Magnitude of Corporate communication with media.
Artem Kamalov -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Komunikace se zákazníkem v odvětví telekomunikací
Jiří Port -
Komunikace se zákazníkem při tvorbě podnikové aplikace
Josef Durczok -
SWOT analýza firmy se zaměřením na zlepšení komunikace se zákazníkem
Zlata Plouharová -
Výuka komunikace se zákazníkem v oboru Hotelnictví a turismus Klíčová
Luboš Prüger -
Komunikace se zákazníkem ve vybraném podniku
Zuzana Kočvárková