Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví – Hana Šafrová
Hana Šafrová
Bachelor's thesis
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Communication and public relations in forestry
Anotácia:
Cílem této práce je návrh komunikační strategie a komplexního marketingového mixu našich dvou největších národních parků pro komunikaci s veřejností. V teoretické části je obecně osvětlen význam národní park, komunikace, cílová skupina, marketing a nástroje marketingového mixu. Dále je stručně popsán stav v oblasti komunikace u zahraničního subjektu, kterým je Národní park Bavorský les. Formou osobního …viacAbstract:
The aim of this thesis is to create a draft of a communication strategy and a complex marketing mix which would enable our two biggest National Parks to communicate with the public. Concepts such as: National park, communication, target group, marketing, and tools of the marketing mix are generally clarified in its theoretical section. There is also a brief description of the current level of communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: RNDr. Marcel Riedl, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařskáCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Forestry and Wood SciencesBachelor programme / odbor:
Forestry / Economic Administration Services in Forestry
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Public relations v době pandemie
Procházková Procházková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová
Názov
Vložil
Vložené
Práva