Marketingová strategie vybraného ubytovacího zařízení – Helena Kubíčková
Helena Kubíčková
Master's thesis
Marketingová strategie vybraného ubytovacího zařízení
A marketing strategy of a selected accommodation facility
Abstract:
Práce se věnuje problematice strategického řízení hotelu pomocí marketingu. Jejím cílem je analýza vybraného hromadného ubytovacího zařízení a návrh marketingové strategie na základě zjištěných poznatků. Navržen je jak proces, tak i marketingový mix, který je sestaven tak, aby byl pro dané zařízení optimální a bylo možné jej snadno aplikovat. Práce implementuje poznatky z obecného marketingu, následně …moreAbstract:
The thesis deals with the issue of strategic hotel management run by marketing. Its purpose is to analyze a selected accommodation facility and to propose a marketing strategy based on the results of the analysis. Both the process and the marketing mix are drafted to be optimal for the facility and easy to apply. The thesis implements knowledge from general marketing is enriched by characteristics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 10. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71614
Thesis defence
- Date of defence: 17. 1. 2018
- Supervisor: Jiřina Jenčková
- Reader: Tereza Šimoníková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71614
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Interní marketing vybraného podniku
Dominika Cyříková -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Marketing vybraného portálu pro cestovatele
Renata Seidlerová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing v autobusové dopravě
Petr Šulc -
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
Kateřina Valigurová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova