Marketingová komunikace festivalu Pražský filmový kufr – Kristýna Kynclová
Kristýna Kynclová
Diplomová práce
Marketingová komunikace festivalu Pražský filmový kufr
Marketing communication of the festival Prazsky filmovy kufr
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací filmového festivalu Pražský filmový kufr. Cílem práce je návrh možností zlepšení komunikace filmového soutěžního festivalu Pražský filmový kufr. Teoretická část definuje marketingovou terminologii v kontextu komunikace, ale také zmiňuje filmové festivaly. Ze zmíněné teorie vychází praktická část. Nejprve je uvedena analýza sociálních sítí a webu festivalu …víceAbstract:
The thesis deals with the marketing communication of the film festival Prazsky filmovy kufr. The aim of the work is to propose ways to improve the communication of the film festival Prazsky filmovy kufr. The theoretical part defines marketing terminology in the context of communication, but also mentions film festivals. The practical part is based on the mentioned theory. First, an analysis of social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80596
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Jan Hanzlík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80596
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová