Marketingová komunikace festivalu Pražský filmový kufr – Kristýna Kynclová
Kristýna Kynclová
Master's thesis
Marketingová komunikace festivalu Pražský filmový kufr
Marketing communication of the festival Prazsky filmovy kufr
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací filmového festivalu Pražský filmový kufr. Cílem práce je návrh možností zlepšení komunikace filmového soutěžního festivalu Pražský filmový kufr. Teoretická část definuje marketingovou terminologii v kontextu komunikace, ale také zmiňuje filmové festivaly. Ze zmíněné teorie vychází praktická část. Nejprve je uvedena analýza sociálních sítí a webu festivalu …moreAbstract:
The thesis deals with the marketing communication of the film festival Prazsky filmovy kufr. The aim of the work is to propose ways to improve the communication of the film festival Prazsky filmovy kufr. The theoretical part defines marketing terminology in the context of communication, but also mentions film festivals. The practical part is based on the mentioned theory. First, an analysis of social …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 6. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80596
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2020
- Supervisor: Jitka Černá
- Reader: Jan Hanzlík
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80596
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová