Specifika výuky matematiky na alternativních školách vČR – Markéta Francová
Markéta Francová
Diplomová práce
Specifika výuky matematiky na alternativních školách vČR
The specifics of mathematics education at alternative schools in Czech republic
Anotace:
Diplomová práce popisuje jednotlivé klasické reformní školy. Dále se zaměřuje na zvláštnosti výuky matematiky na Waldorfských školách v ČR. A prostřednictvím testů srovnává matematické vědomosti žáků alternativních a standardních státních školAbstract:
This thesis describes constituent classical reformal schools. Further it focuses on unusualness of mathematics education in Waldorf schools in Czech republic. And by way of comparative test is comparing pupils? mathematical knowledge at alternative and standard public schools
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
- Vedoucí: Radka Dofková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství matematiky a občanské výchovy pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
Využití online aplikace Quizlet při výuce matematiky
Adam Weicht -
Výuka matematiky na Waldorfské alternativní škole
Martina HAVLOVÁ -
The role of the teacher in alternative schools
Tereza Ježková -
Waldorf Teacher and his/her Influence on Development of Learner's English Speaking and Listening Competences
Lenka Cetkovská -
Alternative Education: English Language Teaching at Waldorf Secondary Schools
Kristýna MICKOVÁ -
Foreign Language Teaching at Waldorf School
Petra Kubečková -
Výstupy ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace na 1. stupni základní školy. Output in the field of mathematics education and its application at lower grade basic school system.
Lenka LAJTNEROVÁ