Automatický pathfinding v mobilní hře – Jakub Klimša
Jakub Klimša
Bakalářská práce
Automatický pathfinding v mobilní hře
Mobile Game Automatic Pathfinding
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá výběrem vhodného vyhledávacího algoritmu pro 2D videohru. Jako příklad používá videohru Snake a zaměřuje se na výběr několika vyhledávacích algoritmů a jejich následnému porovnání. Mezi kritéria algoritmů, která porovnává patří schopnost úspěšně najít cestu pro hada, zda se jedná o nejkratší možnou cestu, a efektivnost algoritmu v porovnání se skutečným hráčem. Z našeho rozboru …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the selection of a suitable search algorithm for a 2D video game. It uses Snake as an example of a such game. Afterwards, it focuses on selecting several search algorithms and their comparison. Among the criteria of the algorithms we compare are the ability to find a path for the snake, determine if it is the shortest possible path, and compare the effectiveness of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/150343
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: Pavel Moravec
- Oponent: Radovan Fusek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program:
Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a vylepšení uživatelského rozhraní a prožitku aplikace MCUXpresso Web SDK Builder
Lukáš Trnka -
Analýza a vylepšení uživatelského rozhraní aplikace MCUXpresso Web SDK Builder
Jiří Zenzinger -
Webová aplikace pro online web scraping
Jakub Drahoš -
Tvorba webové aplikace pro vizualizaci měřených dat za použití platformy LabVIEW NXG Web Modul
Jan Maléř -
Návrh webové aplikace založené na přístupu Progressive Web Apps
Anh Tu Ho -
Betty Friedan and the Problem That Had No Name
Karolína Ohlídalová -
I had a dream
Karolína HODAČOVÁ -
I HAD A DREAM
Anna ŠUPOLÍKOVÁ