Sektor luxusního zboží v mezinárodním měřítku – Zuzana Kováříková
Zuzana Kováříková
Master's thesis
Sektor luxusního zboží v mezinárodním měřítku
Global Luxury Industry
Anotácia:
Tato práce je základním přehledem sektoru luxusního zboží v mezinárodním prostředí. Práce se zabývá vývojem mezinárodních luxusních trhů a zkoumá vliv světové ekonomiky na celkovou výkonnost luxusního sektoru. Dále zkoumá problematiku demokratizace luxusu a degradaci luxusních značek ovlivněnou vlnou globalizace a expanzí luxusních značek na rozvíjející se trhy.Abstract:
This thesis is basic overview of luxury sector in the international environment. The paper deals with the development of international luxury markets and examines the impact of global economy on the overall performance of the luxury sector. It also explores the issue of democratization of luxury and degradation of luxury brands affected by the wave of globalization and the expansion of luxury brands …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44669
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 4. 2015
- Vedúci: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44669
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Rozvíjející se trhy Latinské Ameriky a NAFTA jako intervenující faktor: případové studie Mexika a Brazílie
David Culek -
Vliv a role sentimentu investorů na rozvíjejících se trzích
Joachim Oliver Mampouya -
Expanze logistických služeb v rozvíjejících se trzích
Ivan Ivanov -
Sentiment a akciové trhy rozvíjejících se zemí
Kamil Hussein -
Perspektivy českého exportu na vybrané rozvíjející se trhy
Michal Vinter -
Tržní penetrace na rychle se rozvíjející trh - strategický plán výrobce zdravotnických prostředků
Kristýna Lutovská -
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
Eva Materlínová -
A comparative analysis of luxury brand strategies: Louis Vuitton and Gucci
Leia Rohachova