Využití umělé inteligence v řízení vztahů se zákazníkem (v obchodě, v marketingu…) – Jan Blahník
Jan Blahník
Bachelor's thesis
Využití umělé inteligence v řízení vztahů se zákazníkem (v obchodě, v marketingu…)
Use of an AI in customer relationship management (in business, in marketing...)
Abstract:
Bakalářská práce se zaobírá využitím umělé inteligence v řízení vztahu se zákazníkem. Konkrétně se věnuje řízení vztahu se zákazníky, zkráceně CRM, které přináší jak pozitivní přínos jak podniku, tak zákazníkovi. Práce se podrobněji věnuje filozofii CRM, jeho členění a dále specifikům CRM v retailu. Zároveň jsou představeny trendy využití umělé inteligence v IT aplikacích CRM systému. V praktické části …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the utilization of artificial intelligence in customer relationship management (CRM). Specifically, it focuses on CRM, which brings positive benefits to both the business and the customer. The thesis delves into the philosophy of CRM, its components, and the specifics of CRM in retail. Additionally, it presents the trends in the use of artificial intelligence in IT applications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2023
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/o6at8/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Patricia Jakešová
- Reader: Ing. Lukáš Blažek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BLAHNÍK, Jan. \textit{Využití umělé inteligence v řízení vztahů se zákazníkem (v obchodě, v marketingu…)}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2023. Available from: https://theses.cz/id/c3kowj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová