Využití podpory prodeje v podmínkách malého penzionu – Bc. Natálie Bolfová
Bc. Natálie Bolfová
Master's thesis
Využití podpory prodeje v podmínkách malého penzionu
Use of Sales Promotion in Conditions of a Small Guesthouse
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá využitím podpory prodeje v podmínkách malého penzionu a je aplikována na ubytovací zařízení Anděl penzion & café. Hlavním cílem bylo na základě situační analýzy, individuálního rozhovoru, dotazníkového šetření pro aktuální zákazníky podniku a po zvážení všech příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek navrhnout doporučení pro budoucí využití podpory prodeje jako cestu …viacAbstract:
Diploma thesis deals with using sales promotion in conditions of a small guest house and is applied to a hospitality Anděl penzion & café. The main aim of the thesis is to suggest recommendations for the future use of sales promotion as a way to eliminate a current business problem. Suggestions are done based on situation analysis, individual interview, questionnaire survey for current business customers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bolfová, Natálie. Využití podpory prodeje v podmínkách malého penzionu. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová