Tvorba komunikačního plánu pro vybranou společnost – Bc. Julie Voborová
Bc. Julie Voborová
Diplomová práce
Tvorba komunikačního plánu pro vybranou společnost
Creation of a communication plan for a selected company
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje zkoumání marketingových strategií, modelů STPD a AIDA, které jsou fundamentální pro efektivní řízení marketingových aktivit a dosahování cílů firem. Práce zdůrazňuje důležitost marketingové strategie pro stanovení dlouhodobých cílů a vizi, zatímco modely STPD a AIDA poskytují strukturovaný přístup k tržní segmentaci a vedení zákazníků od počátečního zájmu k nákupu. Klíčem …víceAbstract:
This diploma thesis is devoted to the investigation of marketing strategies, STPD and AIDA models, which are fundamental for the effective management of marketing activities and the achievement of company goals. The work emphasizes the importance of marketing strategy for setting long-term goals and vision, while the STPD and AIDA models provide a structured approach to market segmentation and guiding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Mikulka, B.Th. Ph.D. MSc.
- Oponent: Jiří Nesiba, Ph.D. LL.M.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář