Analýza televizních reklam firmy T-mobile – Marek Barták
Marek Barták
Bakalářská práce
Analýza televizních reklam firmy T-mobile
Analysis of T-Mobile television advertising
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je pomocí obsahové analýzy zhodnotit, jak čeští spotřebitelé vnímají kampaně společnosti T-Mobile. Pro tento účel byly analyzovány kampaně z let 2012 až 2018. Tyto kampaně byly hodnoceny z několika hledisek, například jaké reklamní apely byly použity, na co se reklamy zaměřovaly, co propagovaly nebo kolik a jaké informace obsahovaly. Tato data budou následně porovnána s …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to evaluate the perception of T-Mobile´s campaigns by Czech consumers through a content analysis. Campaigns from 2012 to 2018 were analyzed in order to achieve that. These campaigns were analyzed from several angles. For example, what advertising appeals have been used, what the advertising spots have targeted, what they have promoted, or how much and what information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76683
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Tomáš Cholt
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76683
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Importance of Music in Television Advertising
Petra Kovácsová -
Influence of advertising and promotion on consumer behaviour in India
Shubham Prakash -
Vliv apelů v televizní reklamě na mládež ve věku 15-20 let
Martina Bukovjanová -
Apely v televizní reklamě
Lenka Sedláčková -
Analýza využití barev a emocionálních apelů v televizní reklamě ve vybraných odvětvích
Sabina Šuldová -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Marketingová strategie společnosti T-Mobile se zaměřením na generaci Z a návrh na její vylepšení
Veronika Gregárková -
Postavení firmy T-Mobile v odvětví mobilních operátorů
Jana Poulová