Návrh marketingové strategie při uvedení nového produktu na trh – Matouš Perla
Matouš Perla
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie při uvedení nového produktu na trh
Marketing strategy designed to introduction of new product in the market
Abstract:
Cílem práce je vytvořit návrh marketingové strate pro vstup fiktivního produktu na český trh za pomocí vhodných marketingových nástrojů. Teoretická část práce je postavena na základě komparace odborných textů. Pomocí deskripce byly vysvětleny ústřední marketingové pojmy, metody a strategie. Nejdřív je vysvětlena podstata a proces marketingového řízení. Následuje přehled marketingového mixu a jeho nástrojů …moreAbstract:
The aim of the thesis is to design a marketing strategy for the entry of a fictitious product on the Czech market using appropriate marketing tools. The theoretical part of the thesis is based on the comparison of scientific texts. The central marketing concepts, methods and strategies were explained by means of descriptions. Firstly, the essence and process of marketing management is explained. This …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PERLA, Matouš. \textit{Návrh marketingové strategie při uvedení nového produktu na trh}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/c49nkn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Innovative Entrepreneurship
Theses on a related topic
-
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Strategie a finanční zdraví podniku v konkurenčním prostředí
Kovanic Kovanic -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Denisa Malčíková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Cenová strategie podniku v aktuálním konkurenčním prostředí
Zuzana Vaškovičová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Filip Čaniga
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights