Software pro rehabilitaci paže ve virtuální realitě – Jakub KODERA
Jakub KODERA
Bakalářská práce
Software pro rehabilitaci paže ve virtuální realitě
Arm rehabilitation software in virtual reality
Anotace:
Práce je součástí projektu, který se zabývá rehabilitací horní končetiny, u pacientů trpících neurologickou poruchou, ve virtuální realitě. Výsledkem této práce je aplikace umožňující provádět rehabilitačních cvičení. Jsou zde probírány technologie použité při vývoji softwaru. Zejména systém HTC Vive a herní engine Unity. Aplikace je navržena tak, aby ji bylo možné dále rozšiřovat. Aplikace poskytuje …víceAbstract:
Arm rehabilitation software in virtual reality. The work is a part of a larger project, that is trying to achieve rehabilitation of the upper limb, in patients suffering from a neurological disorder, in virtual reality. The result of this work is an application, that allows patients to perform rehabilitation exercises. The technologies used to develop the software are discussed here, mainly the HTC …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Libor Váša, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KODERA, Jakub. Software pro rehabilitaci paže ve virtuální realitě. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Aplikace virtuální reality v Unity Engine
Tomáš Olejník -
Vývoj AR hry kombinující fyzické a virtuální prvky v enginu Unity
Jakub Šišák -
Virtuální realita v Unity3D
Tomáš Bareš -
Vizualizace komplexních sítí pomocí 3D enginu Unity
Daniel Milián -
3D animace paže podle naměřených dat pro účely rehabilitace ve virtuální realitě
Alex KÖNIG -
Rozšíření aplikace pro rehabilitaci paže ve virtuální realitě
Jakub FRANK -
"Vive la laïcité!" Sociologická reflexe tzv. šátkové aféry
Tereza Hronová