Jan Janik

Bakalářská práce

MOžnosti efektivní propagace svatební agentury

The Possibilities Offered by Effective Promotion Tools for a Wedding Agency
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem, který bude nápomocný k zefektivnění propa-gace svatební agentury zvané MyBell agency. Cílem je analyzovat dosavadní marketing firmy a realizovat doporučené návrhy, které by měly propagaci vylepšit. Veškeré analýzy proběhly na základě autorových zkušeností, které získal při studii daného tématu a násle-dovně sepsal do teoretické části bakalářské práce. K …více
Abstract:
This bachelor thesis is about Marketing, which will be useful to improve the propagation of wedding agency called MyBell agency. The goal is to analyze the current marketing of the company and implement the recommended designs, which should be able to improve the propagation. All of the analysis have been done with the help of an author's personal expe-riences, which he obtained due to the studying …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Bc. Bronislav Chramcov, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Janik, Jan. MOžnosti efektivní propagace svatební agentury. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe