MOžnosti efektivní propagace svatební agentury – Jan Janik
Jan Janik
Bakalářská práce
MOžnosti efektivní propagace svatební agentury
The Possibilities Offered by Effective Promotion Tools for a Wedding Agency
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem, který bude nápomocný k zefektivnění propa-gace svatební agentury zvané MyBell agency. Cílem je analyzovat dosavadní marketing firmy a realizovat doporučené návrhy, které by měly propagaci vylepšit. Veškeré analýzy proběhly na základě autorových zkušeností, které získal při studii daného tématu a násle-dovně sepsal do teoretické části bakalářské práce. K …víceAbstract:
This bachelor thesis is about Marketing, which will be useful to improve the propagation of wedding agency called MyBell agency. The goal is to analyze the current marketing of the company and implement the recommended designs, which should be able to improve the propagation. All of the analysis have been done with the help of an author's personal expe-riences, which he obtained due to the studying …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Bc. Bronislav Chramcov, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Janik, Jan. MOžnosti efektivní propagace svatební agentury. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie v administrativě
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání investic společnosti M2C do marketingové komunikace na sociálních sítích a tištěných médií
Jana Kučerová -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Marketingová komunikace ŠKODA AUTO a.s. na rakouském trhu
Timur Šiml -
Projekt audiovizuální komunikace vybraného produktu prostřednictvím tištěného (video) comicsu
Darya Shobonova -
Integrovaná marketingová komunikace obchodní korporace
Petr Kurz -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Michaela Niklová -
Internet a marketingová komunikace "On-line versus print"
Vít Fiala -
Optimalizace internetové propagace pomocí PPC reklamy a SEO ve firmě Evisnet.cz
David Křenek