Marketingová komunikace zaměstnavatele zaměřená na nábor pracovníků obchodního oddělení – Bc. Simona Padalíková
Bc. Simona Padalíková
Diplomová práce
Marketingová komunikace zaměstnavatele zaměřená na nábor pracovníků obchodního oddělení
Marketing communication focused on the recruitment of employees of the sales department
Anotace:
Padalíková, S. Marketingová komunikace zaměstnavatele zaměřená na nábor pracovníků obchodního oddělení. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita, 2021. Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací firem při náboru nových zaměstnanců v oboru obchod a prodej. V rámci práce byly prozkoumány inzeráty na pracovní pozice spojené s vybraným oborem. Dále byly provedeny rozhovory s HR specialisty …víceAbstract:
Padalikova, S. Marketing communication focused on the recruitment of employees of the sales department. Diploma thesis Thesis. Brno: Mendel University, 2021. The diploma thesis deals with marketing communication of companies in the recruitment in the field of trade and sales. Within the thesis, advertisements for job positions related to the selected field were examined. Furthermore, interviews were …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marcela Kormaňáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PADALÍKOVÁ, Simona. \textit{Marketingová komunikace zaměstnavatele zaměřená na nábor pracovníků obchodního oddělení}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/c4o4ys/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání zaměstnanců obchodního oddělení v nadnárodní společnosti
Lukáš Černý -
Projekt zlepšení motivačního systému zaměstnanců obchodního oddělení firmy Graspo CZ, a. s.
Petra VINKLÁRKOVÁ -
Analýza činnosti obchodního oddělení pro vybraný hotel
Nicole Moravcová -
Styl vedení v obchodním oddělení společnosti ContiTrade Services s.r.o.
Klára Konečná -
Logistický koncept procesů obchodního oddělení s využitím metod štíhlé administrativy ve vybrané společnosti
Patrik Kadlečík -
Project of establishing sales department in IT company
Nikola Šafránek -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova