Aneta Laudová

Master's thesis

Optimalizace online marketingových kanálů vybrané společnosti

Optimizing online marketing channels of a selected company
Abstract:
Diplomová práce zabývající se tématem online marketingu s cílem analyzovat vybrané kanály firmy na e-commerce trhu s kosmetikou v segmentu B2C a na základě analýz navrhnout jejich optimalizaci. Práce se soustředí primárně na tyto čtyři kanály: webové stránky, e-mailing, sociální média a SEO. K vyhodnocení byla použita data z analytických programů zkoumané firmy a online dostupných nástrojů jako je …more
Abstract:
Diploma thesis dealing with the topic of online marketing with the aim of analyzing channels of a selected e-commerce company on cosmetics market in B2C segment and, based on the analysis, to propose their optimization. The thesis is primarily focused on these four channels: website, e-mailing, social media and SEO. The performed analysis uses data from analytical programs of the investigated company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2024
  • Supervisor: Jan Mareš
  • Reader: Nina Bočková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93483