Aneta Laudová

Master's thesis

Optimalizace online marketingových kanálů vybrané společnosti

Optimizing online marketing channels of a selected company
Anotácia:
Diplomová práce zabývající se tématem online marketingu s cílem analyzovat vybrané kanály firmy na e-commerce trhu s kosmetikou v segmentu B2C a na základě analýz navrhnout jejich optimalizaci. Práce se soustředí primárně na tyto čtyři kanály: webové stránky, e-mailing, sociální média a SEO. K vyhodnocení byla použita data z analytických programů zkoumané firmy a online dostupných nástrojů jako je …viac
Abstract:
Diploma thesis dealing with the topic of online marketing with the aim of analyzing channels of a selected e-commerce company on cosmetics market in B2C segment and, based on the analysis, to propose their optimization. The thesis is primarily focused on these four channels: website, e-mailing, social media and SEO. The performed analysis uses data from analytical programs of the investigated company …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
  • Vedúci: Jan Mareš
  • Oponent: Nina Bočková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93483