Optimalizace online marketingových kanálů vybrané společnosti – Aneta Laudová
Aneta Laudová
Master's thesis
Optimalizace online marketingových kanálů vybrané společnosti
Optimizing online marketing channels of a selected company
Anotácia:
Diplomová práce zabývající se tématem online marketingu s cílem analyzovat vybrané kanály firmy na e-commerce trhu s kosmetikou v segmentu B2C a na základě analýz navrhnout jejich optimalizaci. Práce se soustředí primárně na tyto čtyři kanály: webové stránky, e-mailing, sociální média a SEO. K vyhodnocení byla použita data z analytických programů zkoumané firmy a online dostupných nástrojů jako je …viacAbstract:
Diploma thesis dealing with the topic of online marketing with the aim of analyzing channels of a selected e-commerce company on cosmetics market in B2C segment and, based on the analysis, to propose their optimization. The thesis is primarily focused on these four channels: website, e-mailing, social media and SEO. The performed analysis uses data from analytical programs of the investigated company …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93483
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedúci: Jan Mareš
- Oponent: Nina Bočková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93483
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Analýza online marketingových aktivit obchodu s bytovým textilem
Gabriela Lichá -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Využití influencerů v online marketingové komunikaci
Ptak Ptak -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova